Czat ; *

czwartek, 27 grudnia 2012

Natalia Idzikiewicz

Piszę już o ostatniej gwieździe na dzisiaj. Jestem strasznie zmęczona, a chce też popisać z przyjaciółką.

Imię i Nazwisko: Natalia Idzikiewicz
Wiek: Obecnie ma 14 lat (Rocznikowo 15)
Mieszka w: Dokładnie nie wiem więc wybaczcie :c
Gra w: Ja to mam szczęście! (Gra serialową Elę Polak)

Grafika Natalii:




(Rodzina Polaków)


(Z serialową siostrą Zosią-Weronika Kosobudzka)

(Klasa Natalii)

( Z Maćkiem Musiałem)


(W kuchni)




(Jako karate xD)
Z Weroniką Kosobudzką
Z przyjaciółmi

Nad jeziorem xD
U siebie w domu


I co powiecie? Natalia ma niezłą stylówe? To na dzisiaj mój ostatni post.

Piszcie w komentarzach, jak wam się podoba i czy Natalia ma dobrą Stylówę :D

Do jutra! ; *

1 komentarz:

  1. Ubranie jak ubranie, ale nogi to ma bomba! Jeszcze bardzo fajnie to podkreśla noszonymi kolorami. Jak widzę ją w serialu w spódniczce to aż brawo biję... SUPER MIODZIO!!!

    OdpowiedzUsuń